Veronika Ryzhkova saavutas II koha joonistusvõistlusel "Eesti lasteraamatute kangelased Ida-Virumaal seiklemas"

Sisestatud Sergei Jurjev poolt

Kohtla-Järve Tammiku Põhikooli 4.klassi õpilane Veronika Ryzhkova saavutas Viru Keemia Grupi korraldatud joonistusvõistlusel "Eesti lasteraamatute kangelased Ida-Virumaal seiklemas" II koha. Joonistusvõistlusele laekus ligi 200 tööd. Me oleme uhked Veronika saavutuse üle. Palju õnne! 

Juhendaja õpetaja Liina Oja

Teaduslaager avas õpilastele uksed uutesse teadmistesse

Sisestatud Sergei Jurjev poolt

Kohtla-Järve Tammiku Põhikoolis toimus 21.05-22.05  teaduslaager 7.-8.klassi õpilaste jaoks. Kahel päeval said lapsed teha põnevaid katseid keemias ja füüsikas, avastasid maailma imesid, uurisid erinevate kultuuride eripära ning panid ennast proovile konstrueerimises, ehitamises ja joonestamises. Õpilastele meeldisid eriti simulatsiooni ülesanded, meisterdada 3D-halogrammi püramiidi ja tegeleda robootikaga. Õpilaste arvates oli laager väga arendav ja lõbus ning nad sooviksid, et laager toimuks ka edaspidi.

Kohtla-Järve Tammiku Põhikooli noor talent osales vabariiklikul kunstiolümpiaadil

Sisestatud Sergei Jurjev poolt

Kunstiolümpiaadi piirkonnavoorus saavutas Kohtla-Järve Tammiku Põhikooli õpilane Ksenia Hansman I koha ja esindas Ida-Virumaad vabariiklikus lõppvoorus Tallinnas, kus sai üldarvestuses 31.-32. koha. Lõppvoorus pidi Ksenia esitama piirkonnavooruks valmistatud koduse ülesande, lahendama kunstiajalool põhinevaid ülesandeid ja looma kohapeal loovülesande. Kohapealse ülesande eest sai Ksenia 5.-6. koha. Me oleme väga uhked Ksenia saavutuste üle. Palju õnne ja edu edasistes algatustes! Juhendas ja valmistas õpilast ette õpetaja Liina Oja.

Põnev klassiekskursioon Tallinna Meremuuseumisse

Sisestatud Sergei Jurjev poolt

Käisime klassiga ekskursioonil Tallinna Meremuuseumis. Meie ekskursiooni teema oli „Kuulsad mereretked“ ning giidiks oli Anna Kukkur.
Ekskursioon algas muuseumituuriga, kus giid tutvustas meile erinevaid kuulsate mereretkede teemalisi eksponaate ja rääkis põnevaid lugusid meresõitudest läbi ajaloo. Pärast seda jagati klass neljaks rühmaks ning iga rühm sai töölehe, mille abil  lapsed pidid liikuma mööda muuseumi, otsima infot väljapanekutelt, kaartidelt ja stendidelt ning vastama töölehe küsimustele. See õppemeetod aitas lastel iseseisvalt avastada ja teadmisi kinnistada.

Asu jälgima